Eko Theaterzaal

Eko Theaterzaal

Rabozaal

Hal

Info
Welkom ….. in “Ons Pakhuus”. Voor velen is “Ons Pakhuus” al een begrip. Meerderen hebben de weg naar deze prachtige accommodatie gevonden. Of het nu is voor teamdagen, een vergadering, een cursus, een repetitie, toneel, koersbal of een concert, men heeft altijd veel waardering voor het onderhoud van het gebouw, alsmede de bediening door de vrijwilligers. Nog even op een rijtje wat de mogelijkheden zijn: In de “Rabozaal” kunnen groepen tot 20 personen vergaderen en in de “Ons Pakhuuszaal” kunnen we 10 personen herbergen. De “Molenzaal” is geschikt voor partijen van 50 tot 60 personen. Dit naar gelang de wensen en opstellingen van de tafels. Ook zijn hier mogelijkheden voor het spel koersbal. Voor grotere partijen is de “Eko Theaterzaal”, met een podium van 80m2, uitermate geschikt. In deze ruimte worden de repetities van de muziekverenigingen gehouden en concerten gegeven. Uiteraard zijn er ook de toneel-en theatervoorstellingen. In overleg kan men ook gebruik maken van de beamer, licht en geluid op het podium. Koffie en thee, maar ook andere dranken, worden geschonken. De sfeervolle bar nodigt u daarvoor van harte uit. Voornoemde ruimtes worden verhuurd en u ten zeerste aanbevolen. De huur is een belangrijk onderdeel van de exploitatie. Uiteraard kunnen er ook donaties worden gegeven. Het is nu toch overduidelijk dat “Ons Pakhuus” er staat. Donaties kunnen worden overgeboekt op rekening 85.01.59.156 t.n.v. Stichting “Ons Pakhuus”. U kunt ook donateur worden van de Stichting “Vrienden van Ons Pakhuus”. Dit kunt u kenbaar maken via de mail. Jaarlijks in de maand augustus ontvangt u dan een schrijven om uw bijdrage over te maken. Meerdere donateurs hebben zich reeds aangemeld. Heel erg fijn en daarvoor dank. Maar natuurlijk is het ook mogelijk om op een andere wijze schenkingen te doen o.a. in de vorm van een legaat. Er zijn vele financiële wegen die naar Rome, in dit geval, naar “Ons Pakhuus” leiden. In sommige gevallen aftrekbaar van uw belasting. Dus…..! Vele vrijwilligers staan voor “Ons Pakhuus” klaar. We denken hierbij aan de barmedewerkers, medewerkers onderhoud gebouw, de fotograaf, de sitebeheerder. Daarnaast zijn er de interieurverzorgsters voor de wekelijkse schoonmaak. Fantastisch. Geweldig dank allemaal. Alléén op deze wijze kan “Ons Pakhuus” verantwoord werken. We zijn er dan ook zeer trots op dat al deze “Ons Pakhuusfans” hun tijd beschikbaar willen stellen voor “Ons Pakhuus”. Sponsoring: In de entree van “Ons Pakhuus” is een fantastische gelegenheid om bedrijven te promoten. De bedrijfsnaam zal daar direct opvallen. Met grote regelmaat staan de bezoekers deze “sponsorwall” te bekijken. Er is nog ruimte voor uw bedrijfslogo. Indien u interesse heeft, kunt u dit via de mail kenbaar maken. We nemen dan per omgaand contact met u op. Om de chique uitstraling te behouden zullen de logo’s conform de gekozen lay-out van ”Ons Pakhuus” worden vervaardigd. De afmeting is A4 en de kosten bedragen € 100,00 per jaar exclusief BTW. Tonnie Geerts Voorzitter
Info
Welkom ….. in “Ons Pakhuus”. Voor velen is “Ons Pakhuus” al een begrip. Meerderen hebben de weg naar deze prachtige accommodatie gevonden. Of het nu is voor teamdagen, een vergadering, een cursus, een repetitie, toneel, koersbal of een concert, men heeft altijd veel waardering voor het onderhoud van het gebouw, alsmede de bediening door de vrijwilligers. Nog even op een rijtje wat de mogelijkheden zijn: In de “Rabozaal” kunnen groepen tot 20 personen vergaderen en in de “Ons Pakhuuszaal” kunnen we 10 personen herbergen. De “Molenzaal” is geschikt voor partijen van 50 tot 60 personen. Dit naar gelang de wensen en opstellingen van de tafels. Ook zijn hier mogelijkheden voor het spel koersbal. Voor grotere partijen is de “Eko Theaterzaal”, met een podium van 80m2, uitermate geschikt. In deze ruimte worden de repetities van de muziekverenigingen gehouden en concerten gegeven. Uiteraard zijn er ook de toneel-en theatervoorstellingen. In overleg kan men ook gebruik maken van de beamer, licht en geluid op het podium. Koffie en thee, maar ook andere dranken, worden geschonken. De sfeervolle bar nodigt u daarvoor van harte uit. Voornoemde ruimtes worden verhuurd en u ten zeerste aanbevolen. De huur is een belangrijk onderdeel van de exploitatie. Uiteraard kunnen er ook donaties worden gegeven. Het is nu toch overduidelijk dat “Ons Pakhuus” er staat. Donaties kunnen worden overgeboekt op rekening 85.01.59.156 t.n.v. Stichting “Ons Pakhuus”. U kunt ook donateur worden van de Stichting “Vrienden van Ons Pakhuus”. Dit kunt u kenbaar maken via de mail. Jaarlijks in de maand augustus ontvangt u dan een schrijven om uw bijdrage over te maken. Meerdere donateurs hebben zich reeds aangemeld. Heel erg fijn en daarvoor dank. Maar natuurlijk is het ook mogelijk om op een andere wijze schenkingen te doen o.a. in de vorm van een legaat. Er zijn vele financiële wegen die naar Rome, in dit geval, naar “Ons Pakhuus” leiden. In sommige gevallen aftrekbaar van uw belasting. Dus…..! Vele vrijwilligers staan voor “Ons Pakhuus” klaar. We denken hierbij aan de barmedewerkers, medewerkers onderhoud gebouw, de fotograaf, de sitebeheerder. Daarnaast zijn er de interieurverzorgsters voor de wekelijkse schoonmaak. Fantastisch. Geweldig dank allemaal. Alléén op deze wijze kan “Ons Pakhuus” verantwoord werken. We zijn er dan ook zeer trots op dat al deze “Ons Pakhuusfans” hun tijd beschikbaar willen stellen voor “Ons Pakhuus”. Sponsoring: In de entree van “Ons Pakhuus” is een fantastische gelegenheid om bedrijven te promoten. De bedrijfsnaam zal daar direct opvallen. Met grote regelmaat staan de bezoekers deze “sponsorwall” te bekijken. Er is nog ruimte voor uw bedrijfslogo. Indien u interesse heeft, kunt u dit via de mail kenbaar maken. We nemen dan per omgaand contact met u op. Om de chique uitstraling te behouden zullen de logo’s conform de gekozen lay-out van ”Ons Pakhuus” worden vervaardigd. De afmeting is A4 en de kosten bedragen € 100,00 per jaar exclusief BTW. Tonnie Geerts Voorzitter